top of page

Mãna socialinių tinklų komunikacija

Po sėkmingo Mãna prekės ženklo įvaizdžio sukūrimo, kūrėme socialinių tinklų komunikacijos strategiją, kuri atspindėtų prekės ženklo vertybes ir įkvėptų auditoriją.

 

Siekdami užtikrinti tęstinumą ir vientisą prekės ženklo patirtį, socialinių tinklų komunikaciją grindėme tais pačiais principais, kurie buvo naudoti kuriant prekės ženklo įvaizdį: pozityvumas, džiaugsmas, mažų nuotykių dvasia ir ryšys su gamta. Sukūrėme įtraukiantį turinį, kuris ne tik pristato Mãna produktus, bet ir perteikia jų kuriamą jausmą bei gyvenimo būdą, skatina sekėjus atrasti įkvėpimą kasdienybėje, mėgautis laisvalaikiu gamtoje ir kurti savo mažus nuotykius.

 

Ši strategija padėjo sustiprinti Mãna prekės ženklo poziciją socialiniuose tinkluose, padidinti žinomumą, pritraukti naujų sekėjų ir užmegzti stipresnį ryšį su esama auditorija. Aiški ir vientisa komunikacija socialiniuose tinkluose sėkmingai perteikia pagrindines prekės ženklo idėjas ir vertybes, skatindama auditoriją įsigyti ir pamilti Mãna produktus.

bottom of page